16 Şubat 2013 Cumartesi

Üçüncü Hikayem



  • 24. Bölüm 
Devrim ben Derine ne söyledim de 
Bu kadar düşünüyor acaba dedi 
İçinden birazdan olacakları tahmin 
Edemeyerek sadece baktı yüzüne ama
Az önce söylediği söze takılmıştı Derin 
Daha sonra öyle güçlü bir tokat yedi ki
Daha ne olduğu bile anlayamadı Derin 
Her şeyi anlamıştı Fatih'i kardeşi olarak 
Görüyordu ama bunu anlamak için böyle 
Bir sorunun sorulması gerekliymiş dedi 
Ve hızlı bir şekilde Devrim'in suratına 
Tokat atmıştı neden attığını kendisi çok 
İyi biliyordu ama ya Devrim o hiç bir şey 
Bilmediği için Derin'in bileklerini tuttu 
Ve sıktı sen ne yaptığını sanıyorsun diye 
Sordu ben mi ne yapmaya çalıyorum dedi
Senin bana on yıldır çektirdiklerinin aynını 
Yaşamanı istiyorum dedi onun için sana 
Tokat atıyorum ve şimdi bırak beni acıyacak 
Mı sanıyorsun bedenimin hah çok beklersin 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder