8 Şubat 2013 Cuma

İkinci Hikayem



  • 199. Bölüm


Derin kızım Devrimler yarın geliyorlar haberin olsun dedi Oylum 
Kaan da ne güzel olur Onur'a soracağım konular birikmişti dedi 
Derin Deniz ablada geliyordur yaşaşın dedi sonra biraz düşündü 
anne dörtte mi gelirler yine yoksa daha mı erken dedi Oylum sen 
yinede dörtte evde ol da dedi gerisi önemli değil dedi Kaan da 
dört neden bu kadar önemli söyler misiniz bana dedi Oylum ben 
Sana sonra anlatırım kocacığım dedi Derinde hemen ben odama 
Gidiyorum anneciğim dedi tamam kızım şu telefonuna sahip çık 
Dedi Derin annesinin ne demek istediğini anlayarak hemen kayboldu 
Kaan ne oluyor dediğinde Oylum sandalyeye oturmuştu bile ve ara
Vermeden konuya girdi kızımız arkadaşlarıyla program yapmıştı benden 
İznini alarak tabi ki ve deminden beri sınıf arkadaşı Pelin arıyordu ben 
Açtım telefonu yarım saat sonra Derin'in kendisini arayacağını söyledim
Derin'i onun için odasına yolladım dedi Kaan tamam ama dörtte bizimle 
Olacak değil mi dedi Oylumda evet hayatım dedi bu arada Derin Pelin
İle telefonda konuşuyordu Pelin ona yarın ki buluşmalarında Ayşe'nin de  
Geleceğini söylüyordu Derin o zaman ben gelmiyorum dedi bağırarak 
Tamam onun için bende o buluşmaya gitmeyeceğim seninle kol kola 
Caddeyi turlarız belki Fatih ile oturur bir yerlerde bir şeyler içeriz dedi 
Derinde tamam o zaman arkadaşım yarın görüşürüz dedi ve telefonu kapattı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder