23 Şubat 2013 Cumartesi

Üçüncü Hikayem



  • 45. Bölüm


Oylum bir an Devrime kızımdan uzak dur 
diyecekti ama sonra vazgeçti ve hemen 
gözden kayboldu tabi ki Devrim'in önünden
çekilerek gitti zaten yaklaşık yarım saat sonra 
neyse ki ikisi de olayı unutmuş gibi yapacaklardı
Ve Devrim ile yeniden karşılaşacaklardı ama bu 
Sefer Devrim Kaan'ı ve Oylumu yoğun bakım 
Ünitesinin önünde buldu tabi ya öyle olacaktı 
Sonuçta Derin onların kızı dedi ama Kaan 
Söyleyeceği şeye nasıl tepki verecekti kim 
Bilir aman olursun dedi her şeye razıyım ben 
Dedi ve hemen Kaan amca seninle konuşabilir 
Miyim lütfen dedi ben Derin'i görmek istiyorum 
Onun yanında olmak istiyorum dedi Kaan da 
Tamam pekala dedi ve biz seni buradan izleyeceğiz 
Dedi hadi bekleme yapma yoksa senin yerine ben 
Girerim ona göre dedi sinirli bir şekilde gülümsedi
Tamam dedi ve odaya girdi hemen yanına gitti ben 
Geldim aman geldi seviyorsun beni ama ne dediği an 
 Derinde bir şeyler oldu ve o an hemen doktor bey 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder