16 Şubat 2013 Cumartesi

Üçüncü Hikayem



  • 23. Bölüm

Emin olur musun dedi Derin aslında
Devrim ile yalnız konuşmak için 
Böyle bir yol seçmişti doğru bir yol 
Olmadığını biliyordu çünkü onunla 
Yalnız kalmak bir fırtınada kaybolmak 
Gibiydi ama onunla konuşmalıydı 
Herkes gittiğinde Devrim'i yanına 
Çağırdı gel otur dedi ve bana bu 
Yaşattıklarının hesabını ver dedi ayrıca 
Senin hiç bir şeyin değilim ben anladın 
Mı acaba bu yaşına kadar anlamadıysan 
Lütfen şimdi anla hem benim bir sevgilim 
Var zaten biliyorsun dedi hah o mu senin 
Sevgilin güldürme beni sen onu yıllardır 
Yanında bir evcil hayvan gibi takıyorsun 
Peşine dedi  Derin sadece düşündü kaç 
Yıldır beraberlerdi ama sadece aşkım 
Hayatım gibi sözlerden ileri gitmemişti
İlişkileri ya da kendisi izin vermemişti
 Yok hayır dedi bir anda ve gerçeği anladı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder