7 Şubat 2013 Perşembe

İkinci Hikayem



  • 198. Bölüm



10 yıl sonra

Derin kızım bu kadar koşmak zorunda mısın dedi Oylum
Arkadan işten yeni gelen Kaan'ı sesi duyuldu kızım bu
Kadar çok mu istiyorsun anneni kızdırmayı çok istiyor
Gibi görünüyorsun ama annen senin bu huyunu benden
Aldığını çok iyi bildiği için birazdan seni yalnız bırakıp
Odasına gitmez ise ben baban değilim dedi ve güldü
Oylum küçük bir ses çıkardı ve tamam doğru ve şimdi
Gidiyorum oldu mu dedi ve koşar adımlarla çalışma
Odasına girip Aslıyı aradı o sırada kapının arkasında
Durduğunu unutarak ama Kaan kapıyı açmayı deniyordu
O anda Aslıda telefonu açmış biz size geliyoruz her şeyi
Hazırladım ben sen sadece tabaklarının sayısını kontrol et
Yeterli dedi tamam o zaman hoşça kal dedi ve kapattı telefonu
Oylum bu arada sesler duydu ve hemen kapının arkasından
Çekildi o anda şiddetli bir şekilde kapı açıldı kırıldı da olabilir
Oylum korku ve heyecanla geri çekildi biraz daha ve yere uzanan
Bir Kaan efendi gördü kahkahalarla güldü ve arkasında da Derin
Hanım şaşkınlıkla babasını izliyordu ve hemen annesine koştu 
O da gülmeye başladı Kaan sinirli bir şekilde Oyluma sen ne yapıyordun 
Bakalım dedi Oylumda Aslı ile konuşuyordum deyince üçü birlikte gülmeye

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder