3 Şubat 2013 Pazar

İkinci Hikayem



  • 191. Bölüm


Karıcığım tuhaf kızım uyan lütfen
Diyordu Kaan Oyluma ama hiç
Bir tepki almıyordu Oylum dan o
An için kötü şeyler düşündü Kaan
Ama Selim engel oldu 1-2 günlük
Yurt dışı tatiliniz Oylumu hem ruhsal
Hemde bedensel olarak yıpratmış
Anlaşılan dedi Oylum'un hemen Berk'e
Görünmesi gerek dediğinde Oylum
Hayır diyerek onlara karşılık verdi
Çünkü yarın düğünümüz var dedi aileme
Bunu söyleyemem ki anlasınlar beni
Lütfen bana bir günlük izin ver de gelinliğimi
Giyeyim dediğinde Kaan ile evlerinde daha
Paketi açılmamış gelinliğinin durduğunu hatırladı
Hemen Kaan'a baktı Kaan gelinliğim dediğinde 
Kaan araya girdi akşam seni bırakınca gidip alırım
Ya da Yener getirir sağdıçlığı boşuna mı ona verdim 
Ben dedi Selim en sonunda dayanamayarak araya 
Girdi bana bakar mısınız lütfen bir dakika konuşmanızı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder