22 Şubat 2013 Cuma

Üçüncü Hikayem



  • 40. Bölüm 


Dediği an Fatih hatasını anladı 
Ama çok geçti çünkü artık 
Ayşe den kurtulamazdı istemiyordu ki 
Zaten Ayşeyi sevmiyordu ama onu 
Kaybetmekte istemiyordu Ayşe Derine 
Bazı konularda bin basardı dedi Fatih 
İçinden Selçuk ve Devrim'in halen durup 
Kendisine baktıklarını görmüştü umursamadı 
Tamam pekala dedi Derin'i aldattım ne olmuş 
Suçumu kabul ediyorum dedi ve uzaklaştı 
Yanlarından Selçuk ve Devrim bir süre öylece 
Kaldılar ama sonra iyi yumruk attık ama değil 
Mi diye soran Selçuk'tu Devrim de evet ama 
Ben daha sinirimi geçiremedim dedi Fatih'i bir 
Kez daha dövmek istiyorum dedi Selçuk da 
Ama artık çok geç dedi ikisi de hastahane yolunu 
Tuttular ve hastahaneye gelmeden önce Selim ile
Buluştular ve Fatih'in bir daha asla ama asla 
Derine yaklaşmasını engellemesini istediler zaten 
Fatihte okulunu değiştirmişti ertesi gün yani ortalıktan 

Kara İnci 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder