7 Şubat 2013 Perşembe

İlk Hikayem 2



  • 38. Bölüm


10 yıl sonra

Deniz nerede kaldın kızım dedi Aslı içinden
Sonra Devrim yanına geldi anne ablamı merak
Ediyorsan arkadaşları iledir merak etme dedi
Doğru ama dedi neyse senin ve Derin'in doğum
Gününü birlikte kutluyoruz yıllardır biliyorsun dedi
Devrimde aaa evet yarın benim doğum günümdü
Derinlere gideceğiz o zaman yaşasın dedi Devrim
Arkasından içeri Onur girdi ne konuşuyorsunuz
Anne oğul hem kızım nerede dedi benim dedi
Deniz eve yeni girmişti buradayım babacığım
Ek ders koydular ona katıldım dedi ve siz neden
Sarmaş dolaş ısınız öyle kıskandım ama dediğinde
Önce tüm ev halkı sonra kendisi güldü bu işe çünkü
Devrim'in kıskanılacak bir yanı yoktu iki üstün zekalı
Çocukları vardı bu ailenin kardeş ancak sevilebilir idi
Bu evde sonra gidip kendisi de sarıldı ailesine ve konu
Açtı hadi anne Oylum teyzemi arada yarın onlara gideceğimizi
Söyledin mi dedi hiç bir şey yapmasınlar ben Derin'im için her 
Şeyi hazırladım dedi Deniz Derin'i kardeşi gibi görüyordu gerçi
Aile bireylerinin Tümü Derin'i bu evdeki bir ferdi olarak kabul 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder