25 Şubat 2013 Pazartesi

Üçüncü Hikayem




  • 49. Bölüm 

Ve kızlarıyla konuştuktan sora dışarı çıktı hemen 
Kendilerin yanına gelip her şeyi anlattı hemen yapın 
Dedi Kaan zaten bizde birazdan doktorlarımızı 
Almak için alana gidecektik dedi Oylum Muratta 
İyi olur benim kızınızın hastalığıyla ilgili pek bir fikrim
Yok açıkçası dedi neyse ben gidiyorum dedi bizde 
Dedi ve hemen hastahaneden çıktılar yarım saat sonra 
Alandaydılar Selim de Ümitte gelmiş onları bekliyorlardı
Hemen onları alıp hastahaneye götürmek için yola çıktılar
Ve yoldayken kızlarının son durumunu sakinlikle anlattılar
Selim ben böyle olacağını biliyordum seni ve Derin'imi 
Bırakmamalıydım dedi Oyluma Oylumda kırgın bir yüz 
İfadesiyle baktı Selim'e Kaan ise kızgındı sahi neden gittin 
Demediler hiç kimse Selim 3 yıl önceki olayı hatırlamak 
İstemedi şimdilik zaten o arada Ümit araya girdi bana 
Haber verseydiniz ben en azından her gün belli saat aralıklarla
Derin'i arar hatırlatırdım dedi ilaçlarını ne Oylum'un ne de Kaan'ın 
Aklına gelmişti Derin'in başka şehirde okuyacağını haber vermek 
Neyse dedi Selim şimdi bunları değil Derin'in sağlığını düşünmeliyiz
Dedi Ümit evet yani dedi sen daha önce böyle bir ameliyata girdin 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder