25 Şubat 2013 Pazartesi

Üçüncü Hikayem



  • 50. Bölüm


Derin soğuk ameliyat odasına
Girince ürperdi burada herkes
Gerçekten ölebilirdi öyle
Olmuyor muydu zaten dedi
İçinden Murat bey yanına gelip
Biraz seni uyacağız dedi hemen
Arkasından ameliyatına başlayacağız
Dedi tamam başlayın dedi ama o an
Uyutuldu Derin rüyasında tam her şey
Başlayacakken ameliyathanenin kapısı
Açıldı içeri üç melek girdi derse yeridir
Ümit Selim ve tabi ki Devrim ama
Ne işiniz var sizin burada dedi Derin
Seni götürmeye geldik gel bizimle karam
Benim canım dedi Selim bana doğruya 
Hep karam derdi bana bende tamam 
Dedim o an Selimden önce Devrim elini 
Uzattı ama ben Selim'in elini tuttum korkusu
Üzerimdeyken Devrim'in elini tutamazdım değil 
Mi ve ameliyathaneden çıktık sahi kimse özellikle

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder