19 Şubat 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 31. Bölüm 


Selçuk bu haberi duyunca soluğunu 
Selim'in yanında aldı o adama söyle 
İstediği oldu rahatlayabilir Derin şu 
An ölmek üzere anladın mı beni 
Şimdi söyle o adam yarım saat 
İçinde beni bulacak tamam mı Selim 
Dedi ve gitti Selim hemen hastahaneyi
Aradı Derin'in durumunu öğrenmeliydi 
Ve ona haber vermeliydi tamam dedi
Derin'in durumu Selçuk'un anlattığı gibi
Selim hemen Devrim'i aradı Devrim 
Hemen Selim'in yanına geldi ve bu arada 
Ben Derin'i görmek istiyorum bu işi 
Ayarlayabilir misin dedi Selimde hayır 
Saçmalama dedi sen oraya gidersen cesedin 
Çıkar oradan dedi hem Selçuk yarım saatte 
Kadar buraya gelecek seni o gelene kadar 
Burada tutmalıyım yoksa ölmek istemiyorum 
Var mı dedi zaten Selçuk da kapının eşiğinde 
Belirdi öldürücü gözlerle Devrim'e baktı Devrim 

Kara İnci 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder