4 Şubat 2013 Pazartesi

İlk Hikayem 2




  • 34. Bölüm 


Olanlar bir rüya olsaydı ben senin yanından ayrılmasaydım
Bunlar başıma gelmeyecekti kızımız o beni terk etmeyecekti
Dediğinde Onur sen ne dediğinin farkında mısın dedi ve 
Kızımız yaşıyor sende iyisin ben daha ne isterim demişti 
Beş yıl önce Aslı bir an gözlerini kapattı sonra zeminin 
Kaydını sandı başı dönmüştü Onur ne oldu karıcığım iyi misin 
Dedi Aslıda iyiyim tamam senin dediğin gibi olsun tanışacağım 
O doktorla ama önce Oylum ile konuşmalıyım dedi biliyorsun 
Bizi düğününe çağırmıştı arayıp hazırlıkların nasıl olduğunu 
Sormalıyım yanında olmalıyım dedi ardından Yıldız anne diye 
Seslendi açıkmıştı yanında annesi yoktu ama dışarıda olduğunu 
Biliyordu bana yemek getirebilir misin dedi tamam kızım dedi Aslı 
Dışarıdan yemek söyleyemeyeceklerini söyledi Yılmaz ve hemen 
Hemşirelere haber verdi yarım saat sonra yemeği gelmişti Yıldız'ın 
Yemeği Aslı Yıldız'ın oturmasına ve yemesine yardım etti yarım saat 
Sonra Yıldız doydum anneciğim dedi tamam kızım dedi Aslı ve sen 
Yat dinlen ben babanı yanına çağırıp geliyorum dedi Onur bu süre 
Zarfında Yıldız'ın seveceği kitapları almıştı Aslı odadan çıkınca 
Kendisi girdi ve kızına kitapları gösterdi Yıldızda yaşasın en sonunda 
Teşekkürler babacığım dedi Aslı ise Oylumu aradı Kaan çıktı telefona    

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder