20 Şubat 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 34. Bölüm 

Yazmamı istedi ve kendini kaybetti
Şimdi ise yoğun bakımda dedi ve 
Hemen ekledi hadi okuyun şunları 
Beni sinir etmeyin çocuklar dedi 
Önce Selçuk açtı ve sessizce okumaya 
Başladı Selçuk lütfen Fatih denen o 
Evcil hayvanımı benim yerime patakla 
Çünkü o Ayşe ile çıkıyormuş diyordu 
Mektupta ilave olarak Ayşe beni takip 
Ediyormuş senelerdir haberin olsun 
Tehlikedeyim yani diyordu Selçuk'un 
Yüz ifadesi kızgın ve endişeliydi çünkü
Derin'i iyi koruyamıyordu anlaşılan 
Fatih denen o adamı öldürmeliyim 
Dedi içinden ve hızlıca sen mi yazdın 
Bu mektupları Kaan ağabey dedi evet 
Diye yanıtladı ve bu arada senin gibi 
Düşünüyorum şimdi git ve o adamın 
İşini bitir dedi yoksa ben halledeceğim 
Bak dedi tamam hemen gidiyorum dedi 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder