4 Şubat 2013 Pazartesi

İlk Hikayem 2



  • 33. Bölüm


Doktor tekrar gelip içeri girebileceğini söyledi
Onurda tamam dedi ve hemen içeri girdi Aslı
Bilinçsiz bir şekilde yatakta öylece yatıyordu 
Hepsi benim suçum dedi Onur sana daha önce
Bahsetmeli idim ne yapayım beni dışlarsın diye 
Düşündüm sende telefonun üzerine gelmeseydin 
Dediğinde söylediğini saçma buldu eğer Aslıyı
Kolundan tutup gitme deseydi Aslı gitmeyecekti 
Hiç bir yere bunu adı gibi biliyordu Onur bunları
Söyledikten sonra cihazlarda hareketlenme oldu 
Onurda hemen hemşireyi çağırdı hemşirenin 
Arkasından doktor bey geldi Onur beyi dışarı 
Çıkarttın dediğinde Onur eli mahkum çıktı odadan 
İki saat sonra doktor dışarı çıkmıştı Onurda ne 
Olduğunu sorabilirdi artık doktor tehlikenin geçtiğini
Aslı'nın uyandığını söyledi ve hemen kendisi ile 
Görüşmek istediğini söyledi Onur doktorun söylediklerinin 
Ardından hemen Aslı'nın yanına gitti ve sandalyeye oturdu 
Aslı oturmak istedi ama canı yandığı için geri yatmak zorunda
Kaldı hemen konuşmaya başladı seni çok seviyorum keşke bu 

Kara İnci 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder