6 Şubat 2013 Çarşamba

İlk Hikayem 2



  • 36. Bölüm 


Onur Kaan dan öğrendikleriyle yıkıldı
Ardından Aslı karşı taraftan geliyordu
Onur hemen Aslıya sormalıyım dedi
Onur Aslıya sen benden iki şey
Saklıyordun ya o ikinci şeyi de öğrendim
Aslı ne yani dedi ve bağırarak konuştuğunu
Anladı ve ağzını kapattı demek ki Kaan o
Durumdayken ağzından kaçırdı ah Oylum
Ah dedi Aslı Onur demek ki söylenenler
Doğru dedi Onur hemen o Umuttu öldüreceğim
Dedi Aslı sadece baktı Onur'a ne söyleyeceğini
Bilmiyordu çünkü Aslı daha önceden bir seçim 
Yapmıştı kararını vermişti Onur'a aynen böyle dedi 
Ben seni seçmiştim zaten hatta bunu telefonuma 
Kaydediyordum ki ani bir kriz ile kendimi kaybetmişim 
Dediğinde Onur da o zaman Umut'a bir şey yapmıyorum
Dedi Aslı hemen etrafına baktı Kaan yoktu hiç bir yerde
Aslı Onur'a kızgın bir şekilde bak sana laf anlatacağım diye
Kaan'ı kaybettik nerededir Kaan şimdi Onur kesin Oylum'un
Yanındadır dedi o zaman bizde gidelim yanına dedi ve hemen 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder