7 Şubat 2013 Perşembe

İlk Hikayem 2



  • 37. Bölüm


Aslı Oylum'un kaldığı odaya vardıklarında
odanın aynalı bölümünden Oylum'un uyandığını
görebiliyordu Aslı Oylumda Aslıyı görüp yanına
çağırdı Aslı seni görmek ne güzel dedi bu arada
seni Selim ile tanıştırayım dedi ve Aslıya anlattı
Oylum doktorunu Selim beyde hadi gelin sizin
sonuçlarınızı görelim Ümit beyin odasında dedi
hemen odadan çıkıp Ümit'in yanına geldiler üç aklı
karışık insan Ümit'e bu sırada Aslı'nın sonuçlarına
bakıyordu Aslı'nın hamile olduğunu öğrendi Aslıyı
bulmak için tam dışarı çıkacakken Aslı Onur Selim
bey içeri girdiler Ümit bey ben sizden Aslı hanımın
Test sonuçlarını istemek için geldim dedi Selim daha
Sonra Aslı hanımın tedavisinde size yardım edeceğim
Dedi Ümitte tamam o zaman önce Aslı sana bir müjdem
Var hamilesin dediğinde Aslı ne demekle yetindi Onur ise
Yaşasın inşallah bu seferki erkek olur dedi Aslı hemen ben
Bu haberi Oyluma vermeye gidiyorum geliyor musun hayatım
Dedi ve odadan Onur ile beraber çıktı Aslı hemen Oylum'un
Yanına giderek ona bende hamile imişim dediğinde Oylum

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder