24 Şubat 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 46. Bölüm 



Diye bağırdı Devrim ama Murattan hiç is yoktu o da 
Dışarı çıktı çağırmaya gitti işte o an gözlerini açtı 
Derin ama ellerini dahil hiç bir yerini kımıldatamadı 
Ah dedi ve  lanet olsun Murat bey girdi içeri 
Bir de o sesin sahibi girdi içeri ama kim demeye 
Kalmadı Devrim olduğunu fark etti o kişinin annesi
Babası da dışarıdan onu izliyordu ve gülüyordu 
Neden demek aklına bile gelmedi çünkü bir daha 
Kendisini zorladığında bu sefer daha fazla iniltiler
Çıkardı sahi neden inliyorum ben dedi Murat 
Bey hemen cihazların yanına gitti kontrol etti onları 
Ve Derine sen iyi misin dedi Derin konuşamayacağını 
Anlayınca hayır diye başını salladı ama sonra bir kez 
Daha denemek istedi ve oldu sonunda konuştu evet 
Dedi iyiyim ama bir sorum var size sana dedi hiç bir 
Yerimi oynatamıyorum ve korkuyorum dedi Murat 
Anlamıştı neler olduğunu felç geçiriyordu Derin 
Ben hemen döneceğim cevabım için bekle beni 
Olur mu dedi ve gitti önce Kaan'a aynada görünmeden 
Olanları anlattı sonra diğer doktorlara haber verdi
Ameliyathaneyi hazırlasınlar diye de hemşirelere söyledi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder