4 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO


9 03 Kısım

Bir kişiye yardım ettim. Ne: mutlu bana de! İçindeki mutluluk kelebekleri, bırak dans ettirsin seni. Her şeyin olan bu yalancı dünyadan, bir an çal. Sadece: nerede kaldın deli sevgilim der, belki sevdan? O an... Karşı tarafta yürüyen teyzede: bağırarak telefona sesini geçirmek istercesine? Evladım bu kızı kaçırma diyebilir! Teyze bile, beni önemsiyor. tamam sevdam: gelince anlatırım diyebilirsin, telefondaki sevgiline. Sahi der? Koşar eve varırsın. Pizza hamuru açarsın hemen ve malzemeleri koyarsın içine. Tam fırına verirken? Evde olan değişikliği fark edersin. Aşkım: salonun lambası mı bozuktu dersin? Haklı olarak! O an, sadece bir ses duyulur. Kızım: yemek yapmaktan çık. Notları oku, sonra gel diye seslenebilir. Haklıdır. Tüm sosyal medya arkadaşlarından mesaj var. ''Yarim'' diye! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder