1 Nisan 2016 Cuma

PİNOKYO


6 05 Kısım

Zaten o raddeye gelmişse? İçindeki inançta bitmiştir, merhemde aramaz yani? Tövbe etmez ki, insan neyin  doğru, yanlış ilişkide olduğunu bilemez? Şu an kendimden utandım! İnsan olduğumu bilerek adım atmalıyım, ama! Hayır bir şeylere sürüklenirken bile... ''Yakarış kime neye'' demek hatadır? Utanç insanlık belirtisi değil midir? Kişi katıldığı ortamlarda, ne yaşarsa yaşasın? Ömrüne ömür katılmasına, Allah'ı karar verir. Kişiye; kızmak, bağırmak, kötüye işaret değildir. Bulma; bulunmaların, yollarını aramak içindir. Her şeyi bekle! Sevgili: azıcık kendine zaman ayır diyen, ben miydim? Bedenlerimiz buluştuğunda; dudağıma acı sür, kurbanın olayım. Kısa bir zaman dolayısıyla: yazmıyorum desem, sana nasıl kızacağım? Bahsetmem lazım, ama! ''Nereden başlayayım'' diyenlerden, olmadım? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder