7 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO


14 03 Kısım

Yalvarmak zorunda kalınmasın. Ne soyutluk için, ne somutluk... Yarim dışında; seviyorum, sevmiyorum kelimesini, kullanmayı ben seçeyim. Ya da? Sevgi değerlidir, önemlidir. Hoşgörü çerçevesinde söylenebilir. Ne yapmam gerektiği! Ruhum, yarime ilanı aşk ediyorsa? Bir bildiği vardır, zamanımın. Sahi insanlar; yaşamına, ilanı aşkta bulunabilir! Bunu; güçsüzlük olarak, algılayanlarda vardır. Kişi ufak bir tebessümle, gününe devam edebilir. Gerçekler bir saatten sonra bedeni acıtmaz, çünkü? Vicdan ise, insanlığa özgüdür. Ya da? Varlıkları da kapsar. Seven: bilen taraf seçmez derler! Ama yapay da, soyutluk sorar? Sevdiğin tarafım; hangisi diye! Haklı olarak! Seni seviyorum, hayatın olguları. Çünkü bana yaşama sarılabileceğini gösterdiniz. Ruhumun diğer yarısını getirdiniz. Ayrıca seni seviyorum sevdiğim adam. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder