2 Nisan 2016 Cumartesi

PİNOKYO


7 01 Kısım

Daha mümkün mertebede, ne olursa olsun? Cici bici! Genel olarak; insanın oluşum sürecinde, var olduğunu bildiği ne varsa? ''Bu yastan sonra'' diyerek? Ömrüne alıştığını, onu bırakmak istemediğini, uyum sağlayamayacağını... Ferdi olduğun ortamda, kendine alan açtığını bilerek! İsteyerek, görerek! Seni, beni, onu sebil sefil bir şekilde! ''Ne varsa ne'' diyerek, biten cümle. Bu çeşitlikte duruldu.  ''Bir, iki, üç adim, neler değişebilecek'' deme? Anla ki; olaylar senin sayende, farklılaşır. İyidir her zaman basitlikten, saatlerle kurtulursun. Ailem siz olmasaydınız, ben olmazdım... Cinsiyet ayrımı yapan topluluğa inat, bana güç verdiniz sağ olun... Su akar yolunu bulurmuş, nasıl olsa? Adım neden sevgili, sevilen anlamına geliyor? ''Örselenmiş üstü örtülmüş, ne varsa mı'' demeliydim? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder