8 Nisan 2016 Cuma

PİNOKYO


15 05 Kısım

Özellikle neden kişilere bırakılmış! Hayatta inanmam, ancak? Güzel bir kaç kelime, edebilirim yazı ile ilgili... Statü dışında! Hobim olduğu için, daha çok seviyorum onu. Çünkü bu şimdi, sevdiğimi biraz kıskandırma eylemi olmaz! Çünkü o yanımda olduğunda, onunla daha çok ilgileniyorum. Ah, saf sevdiğim! Yarim sin, ruhum senin. Seni seviyorum kelimesi; kaç kere söylenirse söylensin? Ne seni, ne beni tam olarak açıklar! Onun için; tüm yol boyu, beni çözümlemeye odaklanır mısın sen? Bende kapının açık olduğunu, senin her zaman bendeki yerinin değişmeyeceğini, göstereyim iyi olur mu bu? Sana karşı! ''Kaç kurtar kendini'' de? Ya da diyene, bilemezsin! Susmak iyidir, iyi. Sevgilim kaderime teşekkür etmek? Hem hayatımızın, iyi olması için... Allah'ımıza dua edip, teşekkür etmeliyim... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder