9 Nisan 2016 Cumartesi

PİNOKYO


17 03 Kısım

Bu kendini kandırmaktır. Sayın sevdiğimin kişiliği desin, okurlar. Ama ya da ya? Ben karşıya söylüyordum. Sana: sivri kelimeler kullanır mıyım hiç sevdiğim diyeyim? ''Birlikte bir umudum var artık'' diyelim ki? Öyle çalışıyorum! Uğraşlarım, Allah'ımız tarafından görülecektir. Gücüm artık, meleğim? Yani sensin! Yarim; kırılmaz sandığın kalbin, tuz buz oluyor yavaş yavaş! İyi de bu cümlede; olgulardan bahsediyor, zarardan bahsediyor! O bahsi geçen şeylerden korunmak senin elimde! Ilımlı yada olumlu yaklaşmak. Kalbimi paramparça eden, dört heceli kelime? Sen, aşk! ''Bir daha bana sakın dokuna'' demedi kimse? Çünkü duyguları ve davranışlarıyla yaşar insan. Onları geliştirmek, keşfetmek, bilgilenmek en iyisi olur. Daima devam eder, bu süreç. Ama yarine ulaşmak zaman alır! ''Alsın beni umurumda değil'' demen. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder