7 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO SOLO


14 00 Kısım

Sağlık şakaya gelmez. Ufak bir hastalık bile; büyür büyür diye, başlayan bir cümle istemiyorum! Sıfırı bile; tüketmiş bir hayatı, karşımda görmek istemem! İyilik bile, onu ayağa kaldıramaz ki. Varlığını unuttu. Bir kavramdır o! Çünkü onların gölgesi kendilerini bile, korkutuyor mudur? Merak ettim şimdi! Ya da kendi zihinlerinin, kölesi midirler? Acaba, yani! Nefeslerini umursamayıp, nefsiyle yaşayanlardan mıdır? Kesin daha kötüler idi, onlar. Kendini kişiliği olan biri olarak, tanıt san bile? Hayat hikayen peşini bırakmaz, ki! Kötü bir leke olarak kalır, bedeninde. ''Ben kimim'' dersin? Allah'ın bile; sana yardım etmek istemez. Sürünerek yaşamanın, ne demek olduğunu çözümlersin! İçindeki Mina'ya gitsen bile? Orası bile, seni kabul etmez! Şeytanın: tanıştığımıza memnun oldum der, anca? Nefsin ihanete, uğramamıştır.

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder