27 Haziran 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem


174. Bölüm

Ahmet bey Tarık'ı arayıp kızını çok özlediği için
Bu gün yanında tuttuğunu ayrıca yarın sabah on
İle kapının önünde beklendiğini söyledi Tarık'a
Tarık'ta tamam dedi Dolunay ise telefonu Mert
İle Yunus'un yüzlerine kapatmıştı tamam kızım
Hallettim dedi Ahmet bey bende hallettim baba
Bol kahve içeceğim ve senin benimle birlikte
Ayakta kalman için elimden gelen her şeyi
Yapacağım babacığım dedi arkasından da abla
Diyen biri vardı Çınar kardeşim dedi Dolunay
Babamız uyusun bırak ben seninle kalırım dedi
Ahmet bey ve Dolunay şaşkınlıkla tamam dediler
Hazar beyde ben gidiyorum yarın gelirsin Çınar
Dedi tamam dedi Çınarda Ahmet bey odasına
Çekildi Dolunay ve Çınar yalnız kaldılar tamam
Şimdi ben film seçeceğim dedi Çınar kahvelerde
Geldi dedi Dolunay Çınar'ın dizine yattı arada
Bir kalkıp kahvesini yudumluyordu ama Çınar'ın
Saçlarını okşaması ona iyi gelmişti her şeyi bildiğine
Göre sadece yanımda ol yeterli dedi Dolunay ve

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder