14 Haziran 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 132. Bölüm


Yazacaksın bir hafta boyunca diye Dolunay
İse tamam demişti ondan sonra birlikte
Üstlerinden geçeriz dedi Ufuk ve gitti
Tamam dedi Dolunay zaten içimdekiler
Bitmemişti ki dedi ve sonrası ben Doğa
İle tanıştım o Tarık'ın kuzeniymiş bana
İlk yenge diyen kişi olmasa da bunun
Tarık ile alakası olması beni mutlu etmişti
O an sonra ne olduysa o akşam tekrar
Başladı kabuslarım demişti Dolunay daha
Sonra uykunun derin kollarına bıraktı kendini
Ufuk bunu bildiği için yarım saat sonra içeri
Girip notu okudu ve böyle devam et küçük
Hanım dedi odadan çıktı işlerini hallettikten
Sonra merkezden çıkıp evine gitti Nihal ve
Çağrı cephesinde ise Çağrı demek arkadaşın
Şu an hastahanede tedavi görüyor tedavisi
Bitince bende onunla tanışmak istiyorum bunu
Ayarlayabilir misin diye soru Nihal evet dedi
Çağrı ama şu an seni eve bırakmazsam baban

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder