30 Haziran 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem


184. Bölüm

Telefondan değil mi tamam yok bir şey
Dolunay bir araştırma yapıyor arkadaş
Ona yardım için geldi başka soru yok
Mu bey efendi dedi Tarık bir bakar
Mısın dedi Çınar ablası rahat edemiyor
Hem kabus görüyordu bu belliydi Çınar
İse eniştesini bu yüzden çağırmıştı yavaş
Yavaş uyandırması için kendisi korkmuş
Ve yaklaşamamıştı ablasına Tarık hemen
Koştu Doğayı falan görmedi gözü tamam
Ben hallederim dedi içeri geçebilirsin sen
Ama sakın konuşma dedi tamam dedi
Çınar içeri geçti tatlı şey uyan hadi bak
Ben yanındayım dedi hayatım korkma
Dünü hatırla her şeyi halletmiştik ya birlikte
Dedi o zaman Dolunay'ın ifadesi sakin bir
Hal aldı ve yavaş yavaş gözlerini açtı kolları
Ağrımıştı neden olduğunu da iyi biliyordu ve
Hemen onları yok sayarak aşkım benim yanı
Başımda olduğun için teşekkürler dedi bu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder