20 Haziran 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 150. Bölüm


Sen senin geleceğini sanmıyordum dedi
O gün ölseydin keşke dedi ve inledi
Onur yanıma yaklaşma dedi evet
Gördüm dedi tekrar inledi alo Ümit
Neredesin yanına geliyorum tamam
Dünyayı da görürüm Özgür'ü de
Dedi ama vazgeçtim dışarı çıkamayacak
Kadar yorgunum o zaman yarın gelirim
Dedi İnledi tekrar ayakları kendisini
Taşımadı ve yere zararsız bir iniş yaptı
Onur ilaçlarım dedi Onur hemen mutfağa
Koştu Ufuk ise kapının yanından yavaş
Yavaş Aslı'nın yanına geldi bırak da sana
Yardım edeyim dedi tamam ama sonra
Gideceksin dedi tamam söz veriyorum
Sana dedi Ufuk tekrar inledi Onur nerede
Kaldın dedi geldim dedi Onur al karıcığım
Dedi yaptığım şey için senden özür dilerim
Dedi Ümit sana bir haftaya kadar düzelir
Dedi değil mi bekleseydin şimdi o kadar

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder