21 Haziran 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 153. Bölüm


Efe Yıldız'ın telefon numarasını aldı Fatih'ten
Ve aradı neden gittin dedi Yıldızda açıkladı
Babam sinirli bir şekilde çıkmış evden Selçuk
Annemle yalnız kalmış gel bana yardım et
Dediği için aceleyle yanından ayrıldım dedi
O zaman tamam ama merak ettim arkadaşımı
Dedi Efede ben iyiyim merak etme beni dedi
Yıldız yarın o yerde buluşalım olur mu dedi
Tanıyalım birbirimizi dedi Yıldız Efede tamam
Dedi kapattı telefonu bu arada Yıldız'ın kapısı
Açıldı kapattım iyi ki dedi içinden Yıldız ve
Kimin geldiğini daha net görmek için kapıya
Doğru döndü yüzünü Selçuk hızla sen neden
Çıktın evden ve yarım saat ne yaptın dedi Yıldız
Gezdim dedi sade ve net ama çok güzel bir gezi
Oldu dedi Yıldız Selçuk'ta tamam o zaman dedi
Bak Derin'in neler yaşadığını biliyorsun onun için
O adamdan uzak dur yoksa... yoksa ne dedi
Yıldız yine onu ve arkadaşlarını yollarız dedi hım
Selim beyle değil mi çok mantıklı dedi sinirli bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder