21 Haziran 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 152. Bölüm


Dedik bir şey anlatma diye ama Ufuk
Dayanamadı senin aksi tavırlarına dedi
Kocam ile konuşmak istiyorum telefon
Edebilir miyim izin veriyor musunuz
Dedi Dolunay tabi ki var dedi Yunus
Ve hemen Dolunay'ın telefonunu çıkarttı
Kendisine verdi alo kocacığım her şeyi
Biliyorum tedaviyi kabul ediyorum tamam
Ama beni buradan çıkart dedi Dolunay
Tarık'ta tamam karıcığım bana Ufuk yada
Yunus'u ver telefona dedi ve Yunusla kısa
Bir görüşme yaptıktan sonra saat 19:00
Seni almaya geliyorum dedi ve kapattı o
Zamana kadar bu tedavi nasıl işliyor bana
Anlat Yunus bey dedi sadece her gün ilaç
Alacaksın o kadar dedi ama bu ilaçları
Alma süresi iki saat tamam o zaman dedi
Dolunay zaten merkeze gelmiyor muyum
Ben iki saat fazla dururum olur biter dedi
Yunusta tamam o zaman dedi ve eşyaları

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder