25 Haziran 2013 Salı

Dördüncü Hikayem


  • 169. Bölüm

Nihal hadi ama korkma bu kadar dedi
Çağrıya neden ama benim yüksekten
Aşağıya bakamadığımı bile bile neden
Buraya getirdin beni dedi küçük bir
Çocuk gibi mızmızlanarak seni değil
Kendimi getirdim bir kere benim sıram
Geldi izle de gör şimdi dedi ve atlayışı
 Yaptı bak nasıldım ama dedi on beş
Dakika sonra iyiydin tamam oldu mu
Şimdi ben yüzmeye gideceğim sende
Gel istersen dedi Nihale tamam olur
Dedi Nihal'de yarım saat denizin içinde
Kaldıklarında her yerleri kırış kırış oldu
Kahkahalarla gülüyorlardı sen istedin
Ama ben daha kırış oldum dedi Nihal
Ama tatlısın hemde çok dedi tamam
Ama hadi gidelim sabahtan beri burada
Durmaktan sıkıldım hem açıktım dedi
Nihal tamam bekle beni dedi Çağrı
Üzerini değiştirmek için kabinlerin içine

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder