12 Haziran 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 125. Bölüm


Sonrası Dolunay rahatlamak için deniz
Kenarına gidip unutmak istediği her
Şeyi yazıyordu ta ki sen gelene kadar
Dedi Tarık şimdi her şeyi biliyorsun
Bey efendi dedi sinirle Çağrıda tamam
Dedi ben yarın Dolunay'ı ziyarete gitmek
İstiyorum dedi Çağrı Tarık ile aynı anda
Mert'te hayır dedi Ufuk'un kesin talimatı
Var Tarık dedi tamam Mert bende onu
Anlatacaktım ama dinlemedi bu arada
Merkezde her şey yolunda mı diye sordu
Tarık Mert'e evet dedi bende Dolunay'ın
Eşyalarını almak için geldim buraya dedi
Yunus ve Ufuk onunla ilgilenecek merak
Etme dedi Mert ve oradan uzaklaştı ve
Çağrı gel de yemek yiyelim dedi Tarık
Yemek yediler Tarık ona arada baba
Olacağını söyledi senin için sevindim dedi
Çağrı ve ben artık kalkayım dedi ve evine
Gitti hemen Nihal'i aradı benimle çıkmak

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder