26 Haziran 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem


170. Bölüm

Alo Mesut dedi Dolunay kendi telefonunu
Açmayacağını bildiği için o da kocasının
Telefonundan aramıştı kapatma neden
Böyle yapıyorsun küçük bey dedi Dolunay
Neden yaptığımı biliyorsun o Oğuz yok mu
O benden çaldı Eceyi dedi yok artık kız
Sana yüz vermiyordu hadi neyse dedi ne
Durumdasın peki şimdi aşk acısı çekiyorum
Desem inanmazsın sen dedi Mesut hayır
Çünkü Ece'nin seni sevmediğini bal gibi
Biliyordun dedi Dolunay evet onun için
Sadece burukluğunu yaşıyorum dedi Mesut
Ama geçer küçük bey unutmayın lütfen
Dedi tamam unutmam gıcık şey dedi ve
Telefonu kapattı Mesut hayatım neredeyse
Akşam olmuş ve ben yatağımızı özledim
Dedi Dolunay hadi o zaman gidelim canım
Dedi Tarık ve yarım saat sonra evlerinin
Önündeydiler içeri girmek için harekete
Geçecekleri sıra Hazar bey engelledi onları

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder