11 Haziran 2013 Salı

Dördüncü Hikayem




  • 122. Bölüm


Tekme onu bekliyordu bir anda nerede olduğum
Ya da insanlar silindi bayıldım galiba hiç bir şey
Hatırlamıyorum gözlerimi açtığımda hastahanede
Yatıyordum yanımda annem vardı gözlerini açtı
Dedi dışarıdakilere Tarık hemen yanıma geldi
Konuşamayacağımı anladım çantamdan bir kağıt
Çıkarıp yazdım onu oyaladım bana hiç bir şekilde
Dokunamadı yazdım Tarık'ta biliyorum aşkım dedi
Bir aylık hamilesin karım benim dedi bende sadece
Ağladım Ufuk'u çağırabilir misin dedim kağıt ile o
İse tamam dedi ve çıktı dışarı Ufuk nasıl olacak
Bilmiyorum ama beni bir ay boyunca tedavi et dedi
Psikolojim alt üst oldu çünkü dedi kağıda Ufuk'ta
Tamam dedi ve Tarık'a bunu söylemek zor olmuştu
Hayır asla kabul etmiyorum senden kızımdan ayrı
Kalmam ben dedi tamam bak diye yazdı kağıda
Tedavi olmam gerek acı çekeceğim senin beni öyle
Görmeni istemiyorum dedi tamam o zaman dedi
Tarık ama kendinize dikkat edeceksiniz tamam mı
Dedi Tarık tamam dedi Dolunay ve güldü dışarı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder