22 Haziran 2013 Cumartesi

Dördüncü Hikayem



  • 156. Bölüm


Tamam alırım dedi ve konuyu fazla
Uzatmamak adına daha sonra evim
Canım evim ben onu çok özledim
Dedi yarım saat sonra odasında
Eşyalarını yerleştiriyordu Tarık'ta
Onu izliyordu aşkım seni özledim
Dedi lavaboya gitsem iyi olacak ama
Dedi ve odadan çıktı o an hemen ilaç
Kutusunu eline aldı içinden bir tanecik
Alarak içti elini yüzünü yıkadıktan
Sonra odaya girdi ve kocasının oldu
Bir kez daha onun yanında huzurlu idi
Hayatım kızımız bana kızgın değildir
Değil mi dedi sessizce Tarık hemen
Dolunay'ı kendine çevirdi neden olsun
Olmasını mı isterdin yoksa dedi hadi
Söyle ister miydin dedi Tarık delirmişti
Seni kaybedemem anla bunu kızımız
Gitti tamam onun arkasından ağlamak
İstemiyorum belki oğlumuzu gönderir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder