19 Haziran 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 145. Bölüm


Bu kadarı da fazla ben sadece hayal
Etmiştim neden arkadaşlarım üzgün
Şimdi dedi ağır ağır gözlerini açtı ve
Yunus kızım nasıl dedi biliyordu ne
Olduğunu hiç konuşmadı Yunus
Bakma bana öyle dedi Dolunay
Nedenini biliyorsun sanki söylesem
Kurtaracaktın onu hadi oradan dedi
Dolunay iyi ki terk ettin beni kızım
Dedi neden öyle bakıyorsun delirme
Eşiğinde değilim daha biliyorum
Beynimde ur var dedi onun için
Kızımın gitmesi iyi oldu benim çekerim
Ama kızımın çekmesini istemezdim dedi
Tarık kocam nerede ona bu meseleyi
Anlatmayacaksınız tamam mı dedi ve
Bacaklarım neden uyuşuk böyle dedi
Yunus lütfen bana hemen başladı deme
HAYIR dedi ve sinir krizi geçirdiğine
Karar verdi ve tam odadan çıkacakken

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder