21 Haziran 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



  • 151. Bölüm


Tamam anladım yani Tarık'ta babamda
Biliyor bana olanları dedi tamam şimdi
Anlatıyorum senin o gördüğün her şey
Gerçekti yani bu gün cuma dedi ama
Ben pazar günü buraya girdim ve iki
Gün geçtiğine göre salı olmalı dedi ve
Ama bu nasıl olur dedi bayıldığın
Zaman ben aslında seninle birlikte yeni
Gelmiştik hastahaneden Çağrı beyde
Seni kontrol etmeye tekrar gelmiş ama
Yanında Tarık'ta varmış Ufuk'ta her
Şeyi anlatmak zorunda kalmış dedi
Yunus senin durumun belli ne yani deli
Diye tedaviye benim yerime onlar mı
Karar veriyor şimdi dedi Yunusta evet
Dedi aynen öyle Dolunay bana neden
Bir şey söylemedi o zaman ya da ben
Neden hatırlamıyorum bunları Yunus
Dedi Dolunay Emine hanım bunun
Olacağını söylemişti Tarık'a da biz

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder