24 Haziran 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem


  • 163. Bölüm

Bana karşı tavrından sıkıldım kardeşimin sorumsuz
Davranışlarından bende arkadaş çevreme sığındım
Sığınmaz olsaydım keşke nereden bilirdim ki onları
Benim yüzümden teker teker kaybedeceğimi bu
Yüzü ben istemedim annemde istemedi bu kadar
Güzel olmayı dedi anlayacağın şimdi sen gidiyorsun
Küçük bey bende yarışlarıma dönüyorum dedi ne
Yani biraz duygusallık yaşadık diye kendi hayatım
İçin vazgeçemediğim bir sürü şey var mesela bunlar
Dedi ve elindeki jilet izlerini gösterdi işte bunları ne
İçin yaptığımı bende bilmiyorum ama hayatımdan
Uzak dur derim ben sana dedi Yıldız koşar adımlarla
Oradan uzaklaştı Yetkin'i aradı neredesin gel beni al
Diye tamam dedi Yetkin ve yarım saat sonra geldi ve
Yıldız'ı arabaya bindirdi Yetkinden en ufak bir şey bile
Saklamazdı Yıldız ve her şeyi anlattı kızma bana tamam
Mı bey efendiciğim senin yanındayım gör bunu ve tek
Kelime dahi etmediğimi anla tamam mı dedi sonrasında
Tamam cadı seni ama sen bana aitsin bende sana dedi
Yetkin ben sana ait olmaya çok meraklıyım sanki dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder