22 Haziran 2013 Cumartesi

Dördüncü Hikayem



  • 159. Bölüm


Yıldız derin derin nefesler almaya bu saya de
Rahatlamayı umdu ama Selçuk'un kendisine
Fazla yaklaşması o günü hatırlatmıştı bir kere
Telefonu eline aldı ve Efeyi aradı beni dinle
Şimdi dedi ve o günü hızlı hızlı anlattı ve bu
Gün yaşadıklarını da anlattı ve beni dinlediğin
İçin bekle orada hemen yanına geliyorum dedi
Efe yarım saat sonra yanındaydı şimdi gel yanı
Başıma dedi kucakladı Yıldız'ı bak ne oldu
Biliyor musun seninle aramızda kaç yaş var
Onu öğrendim ve şok oldum çünkü sen küçük
Gösteriyorsun abla dedi Yıldızda bunu sormak
Yeni aklına geldi demek Fatih'i seni uyarak
Zamanı olmamıştır Pelin ile Derin'in durunu
Tartıştığı için dedi ve kahkaha attı Yıldız evet
Senin ablan olmaktan gurur duyuyorum minik
Kardeşim dedi ve kahkaha attı Efede benimle
Dalga geçme dedi tamam ama benim yanımda
Olmaya devam et Efe dedi ben seni bırakmak
İstemiyorum çünkü dedi Yıldız tamam bu söz

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder