29 Haziran 2013 Cumartesi

Dördüncü Hikayem



  • 179. Bölüm


Bu sırada Yıldız sen dur ben gireyim
Devrim içeri dedi Derinde iyi olur
Hayatım sen burada dur ben bakıp
Geleyim bari dedi Yıldız ise ikinizde
Durun dedi içeri girdi çocukların hiç
Biri yoktu evde hemen telefonlarını
Aradılar neredesiniz çocuklar hemen
Eve gelin dediler Emir amca ile pasta
Yiyoruz hala beş dakika sonra evde
Oluruz dedi Cenk tamam o zaman
Dedi Yıldız duydunuz birazdan gelirler
Dedi Yıldız ben gidebilir miyim annemi
Merak ediyorum da diye ekledi hemen
Tamam nasıl istersen ablacığım dedi
Devrim Yıldız onları bıraktı mutlu bir
Şekilde hava alanının yolunu tuttu ve
Üç saatin ardından evindeydi annesinin
Kollarında Devrimden her şeyi öğrendim
Anne dedi Yıldız sana yardım edemedim
Sen bana ettin teşekkür ederim dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder