27 Haziran 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem


173. Bölüm

Neden bana söylemediniz bunları dedi Çınar
Gerçek babasına bende yeni öğrendim hem
Söyleseydik ne değişirdi ki annen ile ilgili
Gerçeği dedi Hazar bey hemen bana bakma
Bende bilmiyordum dedi şimdi ne olacak
Peki korkma Doktoru ile konuştum bu seni
Etkilemeyecekmiş dedi Ahmet bey zaten
Senin ile ilgili hastalıklar da etkilemiyormuş
Sadece ufak bir tesadüfmüş dedi Ahmet bey
Baba Tarık'a haber ver bu gün beni
Beklemesin dedi tamam kızım dedi Ahmet
Bey yarın sabah saat 10:00 da gelip beni
Buradan alsın dedi ben diyeceği sırada
Yunus aradı sen iyi misin prenses dedi
Bilmiyorum dedi Dolunay hemen kabuslar
Geri gelmez umarım ne yapacağım ben
Dedi saflıkla sen şimdi o lanet okuduğun
Haplardan bir tane al daha sonra bakarız
Dedi Yunus Mert'te arkadan hayır alma
 Dedi Mert senin dediğini yapacağım dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder