19 Nisan 2013 Cuma

Üçüncü Hikayem



  • 209. Bölüm 


Bundan hiç hoşlanmayacak ama dedi ve kapattı 
Telefonu çokta umurumdaydı dedi Devrim ve 
Mutfağa gitti Derin'in yanına masada oturmuş 
Gazete okurken buldu Derin'i hayatım sana da 
Okumak kaldı değil mi dedi Devrim ve kahvaltısını 
Yaptı hayatım ben yarın kayıtı mı buraya aldıracağım 
Tamam hayatım nasıl istersen dedi Devrim ama onun 
İçin okul açılmadan gitmeliyim oraya dedi ve Fatih'i
Görmem kaçınılmaz dedi Derin Devrim hayır bende 
Seninle gelirim o zaman dedi Derin şimdi yola çıkarsak 
Gece yarısı eve döneriz dedi tamam o zaman hadi 
Gidelim dedi çıktılar evden üç saat sonra okula varmışlardı 
Hadi içeri gireyim ben dedi ve odaya girdi Derin tam yarım 
Saat sonra hallettim gidelim dedi Derin Devrim'e tamam dedi
Devrimde kol kola tam okul binasından çıkacakları zaman 
Fatih karşılarına dikildi bakıyorum da  evlenmişsiniz tebrik 
Ederim ama ben sana söylemiştim dedi Derin'in yüzü sarardı 
Ama bozuntuya vermedi Devrim hadi git yoksa benden günah 
Gider dedi Fatih Derin'in yüzüne bakarak ben aldım alacağımı 
Bundan sonra sizi rahat bırakırım merak etme dedi ondan sonra 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder