17 Nisan 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 204. Bölüm 


Derin sergi salonuna gelmişti hemen içeridekilerle 
Tanışmış ve onlara fotoğraflarının özelliklerini 
Ve hangi duygularla çektiğini söyledi herkes 
Beğenmişti fotoğraflarını tamamı satılmıştı Derin 
Çok mutlu olarak ayrıldı salondan ve hemen eve 
Gitti Emir kapıyı açtı başardım Emir başardım sana 
Çok teşekkür ederim ve istediğimi alırım senden 
Dedi deli kız başaracağını biliyordum dedi Emirde 
Gel içeri kocan şimdi seni paylayacak ama hadi dedi
Tamam dedi içeri geçti Devrim'e sarıldı yanımda 
Olmadığın her anın acısını çıkarmak istiyorum senden 
Dedi ve o gün öylece geçti Derin sabah erkenden 
Kalktı ve hemen Selim'i aradı geldin mi dedi Selimde 
Evet geldim seni bekliyorum aşağıda hadi gel dedi ve 
Derin hemen aşağıya indi ve yarım saat sonra beklediği
Şey ortaya çıktı üç yılı kalmıştı Selim Derin'in bunu zaten 
Bildiğini Faruk'tan öğrenmişti onun için bir şey söylemedi 
Ve hayatına devam etti Selim o an oradan ayrıldı işine 
Devam etti belki böylelikle unuturdu Derin'in öleceğini 
Derin evine gitti Devrim uyanmıştı o sırada Derin'in eve yeni

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder