30 Nisan 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 247. Bölüm


Yazarak dedi o mektupta ne yazıyordu 
Bilmiyorum ama iyi bildiğim bir şey var 
Ondan sonra beni buraya sürükledin 
Hatta o mektubun yabancı bir ülkeden 
Gönderildiği kesindi neyse ya bu arada 
Seni arayan oydu değil mi sende 
Açmamakta inat ettin seni merak etti 
Tabi korkusundan beni de aramadı 
İyiymiş ya arkamdan neler çevrilmiş 
Beni hiç mi düşünmedin sensiz ne 
Yapacağım ben sen bu durumla 
Yüzleşirken ben yanında değildim bile 
Lanet olsun Derin cevap ver bana neden 
Bunu bana yaptın Derin artık dayanamadı 
Ve tamam seninle evlendiğimin sabahı 
Doktorun söyledikleriyle boğuşarak uyandım 
Çünkü doktor bir test yapmıştı ve sonucu 
Çok ama çok değişik çıkmıştı bende sen 
Uyurken Selim'i aradım gelip bir bakmasını 
İşte o gün öğrendim tamam bir dakika Faruk 
Demişti yıllar önce bu durum olabilir dikkat 
Et diye bende yaşamla boğuşurken her şeyi
Unutup intihar ettim üstelik bu son damla 
Olmuştur bence işte o günden sonrasını 
Az önce kendin söyledin lütfen beni affet 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder