23 Nisan 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 223. Bölüm 


Bedenim çocuklarımın sağlığı için 
Ayakta duruyordu en azından rol
Yapıyordu Selim'in yardımıyla 
Ben o adamı buldum mu yoksa 
O mu beni buldu bilemiyorum ama 
Sessizce benim kararımı destekliyordu 
Ya da ben öyle sanıyordum sessizdi 
Ama sonuçta benim için bu yeterdi 
Hayatım şimdilik bebeklerim ve kocam 
Arasında mutlu rolü yapmakla geçiyordu 
Tabi ki mutlu olmak zorundaydım bebekler 
İçin kocam için altı buçuk aylık olmuşlardı 
Şimdilik sakin sakin dokuz ay on günü 
Bekliyorlardı bebeklerim ama babaları için 
Aynı şeyi söyleyemeyecek kadar bilincim 
Yerindeydi karıcım bir şeyler ister misin 
Falan filan yok desem de elinde bir şeyler 
Olurdu eve gelirken yinede seviyorum ben 
Bu adamı aşkım o benim dedi Derin içinden 
Bilmediği bir şey vardı ama yaklaşıyordu 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder