21 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 217. Bölüm 


Derin kapıyı üç kere kapattı şimdi 
Hemen Selim'i aramalıydı telefonu 
Çıkardı ve Selim'i aradı ben ne 
Yapacağım şimdi dedi Selim ben 
Hemen geliyorum dedi sen o arada 
Hiç bir şey yeme Devrim'i oyala 
Yeter dedi tamam dedi Derinde 
Ve telefonu kapattı üç saate ihtiyacı 
Vardı Derin'in ve buldum dedi kapıyı 
Açtı hayatım fotoğrafların sergi salonuna 
Taşınması gerek tabi sonra gidip marketten 
Alış veriş yapılacak sen yapar mısın dedi 
Derin bende karanlık odaya gidip işimi 
Halledeyim dedi Derin tamam dedi Devrim 
Hemen kaç tane dedi Derinde 40 tane 
Dediğinde Devrim şaşırdı ama hatırladığı 
Kadar bir günde en az dört tane film 
Değiştiriyordu derin hadi başlayalım bakalım 
Dedi Devrim ve evden çıktı biliyordu üç saat 
Gelmeyecekti gelse bile tekrar yollardı salona 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder