23 Nisan 2013 Salı

Üçüncü Hikayem




  • 222. Bölüm 


Sana öyle bakmam söz hem sen benim nefretim 
Tatlı nefretim sin dedi Devrim Derin bunu bildiğim 
İçin seni seviyorum ben hayatım dedi ve kocasını 
Öptü bu arada Selimde gitmiştir umarım dedi 
Devrimde gitti Derin beni düşünmesin benden 
Kurtulduğuna sevinsin dedi ben bir şey anlamadım 
Ama sen anlamış gibisin hayatım dedi Devrim ve 
Hemen peki yemek yiyebilecek miyim bari onu 
Söylediler mi dedi yok yiyemezmiş sin onu dediler 
Serum veriyorlar işte yeter o zaman bana sadece 
Sormak istedim dedi Derin bebeğimiz dört aylık 
Olacak buradan çıktığımızda cinsiyetini öğreneceğiz 
Yaşasın dedi Derin hayır ben öğrenmek istemiyorum 
Sende öğrenmeyeceksin o zaman dedi Devrim Derin 
İse tamam o zaman dedi Derin ve izlemedikleri film 
Dinlemedikleri müzik dizileri bile bitirmişti kırk beş
Dakikalıktı nasıl olsa bölümleri bir günde üç sezonu 
Bitiriyorlardı daha sonra Derin on saat uyuyordu 
Böyle böyle geçti hastahane günleri en sonunda 
Öğrendiler çocuklarının cinsiyetlerini kız ile erkek 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder