18 Nisan 2013 Perşembe

Üçüncü Hikayem



  • 207. Bölüm 


Çıkarttı daha sonra Derin hayatım sen 
Acıkmadın mı benim bir gün daha 
Yemem yasak ama senin değil hadi 
Kalk sana yemek hazırlayayım dedi 
Derin ve yataktan kalktı yarım saate 
Yemek hazırdı Devrimde kalmıştı ve 
Masaya oturdu hemen açlığını giderdi
Derin konuşmaya başladı biliyor musun 
Hayatım patron benim sayemde zengin 
Oldu ama bende evimi aldım onun sayesinde 
Dedi Derin Devrimde evet başardın hayatım 
Ama anlamadığım bir konu var onu sana 
Sormak istiyorum neden buradaki hayatını 
Bizden sakladın dedi ve cevap bekledi ama 
Beklemesi hataydı tamam dedi anladım benim 
Yüzümden hayır dedi sadece senin yüzünden 
Değildi Fatih vardı senden önce ondan kaçtım 
Ayşe den okuldan ailemden yalnız şu üç ay 
İçinde sen vardır hayatım dedi Derin içtenlikle 
Devrimde işte bu yüzden seni seviyorum dedi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder