18 Nisan 2013 Perşembe

Üçüncü Hikayem



  • 205. Bölüm


Geldiğini fark etti nereden geliyorsun demedi
Çünkü belliydi yürüyüşten geliyordu hoş geldin
Hayatım dedi Derin hoş buldum hayatım sana
Simit aldım gelirken bakalım buranın simidini
Sevecek misin dedi elbette severim hayatım
Sonuçta yemek değil mi aç bir adam için
Sevemeyeceği bir yiyecek yoktur dedi ve
Masaya oturdu Derin'in telefonu çaldı sen
Yemeğini ye ben hemen geliyorum dedi ve
Odaya geçti alo tamam hemen geliyorum patron
Dedi Derin Devrim'e dünkü sergiyi anlattı ve
Kendisininde yanında olmasını istedi tamam dedi
Devrimde yarım saat sonra evden çıkmışlardı ve
Hemen Emir'in yanına gittiler Emir dediğini yapmıştı
Bir ev daha almıştı Derine Derin buna çok sevindi
Sağ ol patron dedi Emir'e daha sonra yine fotoğraf
Çekmeye başladı Devrim o fotoğrafları bende görmek
İstiyorum ama dedi Derin daha sonra söz dedi ve gezdiler
Hemen eve gitmediler sonra Derin yoruldum ben dedi ve 
Evin yolunu tuttular eve geldiklerinde saat 22:00 idi Derin 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder