19 Nisan 2013 Cuma

Üçüncü Hikayem



  • 208. Bölüm 


Ve umarım dokuz ay sonra çocuğumuz olur dedi
Derin şaşırdı sen ne diyorsun dedi tamam bende 
İstiyorum ama dedi sonra düşündü battı balık yan 
Gider dedi ve tamam hadi o zaman dedi ve 
Masayı topladıktan sonra Devrim'i öptü ateşli bir 
Şekilde öpmeye başladı ve daha da ileri gittiler ve 
Uyandıklarında saat 14:00 idi Derin hemen Devrim 
İçin kahvaltı hazırladı sonra telefonundaki hattı 
Değiştirdi ve dün Devrim ile konuştukları kafasına 
Takılmıştı bir bakayım bu hatta dedi tahmini doğru 
Çıkmıştı Akın aramıştı yirmi defa bu çok fazla en 
İyisi ben tekrar kapatayım derken Akın aradı tekrar 
Derin açmadı ve Devrim'i uyandırmaya gitti hayatım 
Uyan dedi kahvaltın hazır hem demeye kalmadı o 
Telefonu alayım dedi Devrim tamam al ben gidiyorum 
Dedi Derin mutfağa gitti Devrimde alo dedi Devrim 
Misin kimsen ben Derin ile konuşmak istiyorum dedi
Akın hayır karımla konuşmana izin vermiyorum hem 
Bana söyleyebilirsin değil mi ben onun kocasıyım sonuçta 
O zaman konuşmama gerek kalmadı bence ama ağabeyim 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder